فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان طی پیامی عروج ملکوتی سرهنگ پاسدار حاج محمد دمی زاده رزمنده سرافراز هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۷۸
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

به گزارش روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان ،سردار اباذر سالاری با صدور پیامی عروج سرهنگ پاسدار محمد دمی زاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
ضمن‌عرض‌تسلیت‌به‌مناسبت‌شهادت‌پنجمین‌اخترتابناک‌امامت‌وولایت‌حضرت‌امام‌محمد‌باقرعلیه‌السلام‌محضرمحبین‌اهلبیت‌( ع )ودرود خدا بر آن پاسدار رشید اسلام و رزمنده والا مقام و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خود را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیه السلام به مجاهدت و دفاع از مکتب علوی و فاطمی سپری کرد.


پاسدار و رزمنده  سرافراز، سرهنگ حاج محمد دمی زاده بعد از سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه و جهاد در راه خدا در این راه مقدس، نام خود را در لوح زرین مجاهدان فی سبیل الله جاودانه ساخت .


اینجانب ضمن عرض تسلیت  به محضرمقام‌عظمای‌ولایت‌حضرت‌امام‌خامنه‌ای‌عزیز؛ مردم شهیدپروراستان هرمزگان ،همرزمانش درسپاه ثارالله استان کرمان‌، مردم‌ولایت‌مداربخش‌رودخانه‌و خانواده محترم ایشان، از ساحت اقدس ربوبی علو درجات در جوار اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای این رزمنده عزیز خواهانم.

سرتیپ دوم پاسدار اباذرسالاری
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان

ارسال نظرات