خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف چک پول تقلبی در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری یک کلاهبردار حین ارائه چک پول تقلبی و کشف ۳۹ قطعه چک پول ۵۰۰ هزار ریالی از وی، توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۳۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

کشف چک پول تقلبی در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به انجام کار اطلاعاتی دقیق توسط ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان ملایر، فردی که با ارائه چک پول‌های تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی از مغازه داران خرید می‌کرد، شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی حین ارائه چک پول‌های تقلبی به یک مغازه‌دار دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی از این متهم، تعداد ۳۹ قطعه چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی در مجموع به مبلغ ۱۹ میلیون ریال کشف، مالباختگان شناسایی و نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: شهروندان ارجمند نیز در صورت مواجهه با موارد مشکوک و مشابه مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  اطلاع رسانی کنند.

*کشف لاستیک قاچاق در ملایر

وی گفت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد شهرستان ملایر حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۶ حلقه لاستیک قاچاق و بدون مجوز که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده  تحویل مرجع قضایی شد.

وی گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق به عنوان راهبردی مهم برای حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات