خبرهای داغ:
سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد
همدان-سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان از یک دستگاه کامیون ۱۰ تن و ۴۰۰ کیلوگرم ذرت قاچاق را کشف کردند.
کد خبر: ۹۳۵۷۹۱۸
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
کشف بیش از ۱۰ تن ذرت قاچاق در تویسرکانسرهنگ نبی شکر ویسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ تن و ۴۰۰ کیلوگرم ذرت قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان کرد: محموله ذرت مکشوفه تحویل اداره صنعت و معدن و تجارت شد.

*کشف ۱۴ کیلوگرم زعفران تقلبی در تویسرکان

وی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

شکرویسی افزود: در بازرسی از داخل یک ساک دستی در این خودرو، مقدار ۱۴ کیلوگرم زعفران تقلبی کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل رونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: این فرد با استفاده از رنگ غذا و رشته‎های بسیار کوچک، زعفران تقلبی درست کرده و قصد فروش آن را در تویسرکان داشت.

سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را در صورت فروش ۱۶۸ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: محموله زعفران تقلبی مکشوفه تحویل اداره صنعت و معدن و تجارت شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات