خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با ۷ فقره سرقت در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی سارق حرفه‌ای خودرو با ۷ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۹۱
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با ۷ فقره سرقت در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروی سواری و پیگیری‌های میدانی و هوشمندانه پلیس آگاهی شهرستان ملایر، سارق خودرو‌ها شناسایی و در یک اقدام اطلاعاتی و دقیق به همراه یک دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه در محور ملایر به بروجرد دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از دستگیری و انتقال به یگان انتظامی در بازجویی‌های فنی و پلیسی، به هفت فقره سرقت خودرو اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: برخورد هوشمندانه و پیگیری شبانه‌روزی برای کشف جرم و دستگیری سارقان حرفه‌ای در کنار شکل‌گیری اقدامات آگاه کننده شهروندان، به منظور پیشگیری از جرایم با جدیت کامل در دستور کار قرار دارد.

*دستگیری خریداران اموال مسروقه در ملایر

وی گفت: در راستای شناسایی خریداران اموال مسروقه خودرو و موتورسیکلت در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۱ شهداء با ۷۲ ساعت کار اطلاعاتی دقیق مخفیگاه این باند را شناسایی کردند که در بازرسی از این محل، ۲۳۵ عدد انواع باطری‌های خودرو سبک و سنگین با آمپراژ‌های مختلف و تعداد ۲۸۸ عدد انواع باطری موتور سیکلت و تعداد ۱۰ عدد دینام کولر آبی مسروقه کشف شد.

سلگی افزود: در ادامه این ماموریت، ماموران این کلانتری موقعیت همدست این متهم را نیز شناسایی و در عملیات ضربتی این فرد مالخر را دستگیر کردند که در بررسی صورت گرفته ارزش ریالی اموال مکشوفه، ۳ میلیارد ریال برآورد و تعداد یک دستگاه خودروی ایسوزو نیز توقیف و دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی گفت: یکی از حلقه‌های شکل گیری جرم سرقت، خریداران اموال مسروقه هستند که شناسایی و دستگیری این مجرمان با هوشیاری و اشرافیت کامل اطلاعاتی، در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات