خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر از توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی توسط ورزشکاران بسیجی فارس میان نیازمندان در دهه ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۴۳
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

شکرالله مسکویی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، از توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی توسط ورزشکاران بسیجی فارس میان نیازمندان در دهه ولایت خبر داد و اظهار داشت: این کار،  با همکاری اداره کل در شیراز و ادارات در شهرستان‌ها، همراه با همکاری خیرین و ورزشکاران تهیه شده که تعدادی در شیراز و مابقی در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

مسکویی، ایام دهه ولایت را زمان بسیار مناسبی برای بیان مباحث عقیدتی عنوان کرد و اظهار داشت: برای این ایام برنامه‌ریزی کردیم که کانون‌های بسیج ورزشکاران در سطح شهرستان‌های استان کلاس‌های اخلاق و ترویج منش پهلوانی را با حضور هیئات ورزشی و ادارات ورزش و جوانان برگزار کنند.

به گفته وی مباحث این دوره از کلاس‌ها، بیشتر حول اخلاق اسلامی و ورزشی است که نیاز امروز این قشر است؛ همانطور که همه اقشار جامعه نیازمندند که اخلاق حرفه‌ای را آموزش دیده و به منصه ظهور بگذارند.

آذین‌بندی اماکن ورزشی، تجلیل از ورزشکاران مروج منش پهلوانی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی استان از دیگر برنامه‌هایی است که به گفته مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس در ایام دهه ولایت اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همکاری با گروه‌های جهادی ورزشکاران که در مباحث تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و نیز شناسایی نیازمندان فعالیت دارند و همچنین در بحث خدمات‌رسانی در مناطق محروم فعال هستند، از دیگر پیش‌بینی‌های این سازمان در دهه ولایت است.

مسکویی گفت: از آنجا که شیوع کرونا باعث شده که بسیاری از فعالیت‌های ورزشی تعطیل شود، سعی کرده‌ایم با استفاده از فضای مجازی، این تعطیلی را به حداقل برسانیم و با تدارک برنامه‌هایی در این فضا، ورزشکاران را از این حال و هوای حاکم درآورده و ورزشکاران را تشویق به فعالیت ورزشی بکنیم.

وی تصریح کرد: با همکاری ادارات تربیت بدنی پایگاه‌های ورزشی، فضاهایی را تدارک دیده‌ایم که جوانان را از این رخوت کرونایی درآوریم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس در تشریح برنامه‌های تابستانی این سازمان با بیان اینکه به دنبال پیگیری گرفتن چند سالن از مجموعه امام مهدی(عج) هستیم، ادامه داد: در این سالن‌ها، بحث استعدادیابی و نخبه‌پروری را هم در ورزش‌های توپی و هم ورز‌ش‌های انفرادی و رزمی را خواهیم داشت.

مسکویی به فعالیت باشگاه فجر هم اشاره کرد و با بیان اینکه این باشگاه هم فعالیت‌‌های خوبی را در ایام مبارزه با کرونا ارائه داده، ادامه داد: در تدارک راه‌اندازی هیئت‌های امام علی(ع) هستیم.

وی گفت: این مجموعه هیئت‌ها که متعلق به ورزشکاران است، به مناسبت‌های خاص، برنامه‌هایی داشتند که به دلیل کرونا، به حالت نیمه تعطیل درآمده، اما برای محرم پیش رو، سعی در فعال کردن مجدد آن داریم تا بتوانیم هم برای شیراز و هم شهرستان‌‌ها، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک ببینیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس ابراز امیدواری کرد که این اربعین، ورزشکاران، در کنار دیگر آحاد جامعه، بتوانند مراسم پیاده‌روی اربعین را باز هم به‌جا بیاوررند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها