خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه امیرالمومنین شهر جدید صدرا گفت: توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار و ۹۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان از ابتدای سال تا کنون است.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۵۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

سرهنگ علی همتی سروستانی، فرمانده سپاه ناحیه امیرالمومنین شهر جدید صدرا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، در توضیح اقدامات این ناحیه در حوزه خدمات‌رسانی اظهار داشت: همایشی با محوریت پایگاههای مقاومت و ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد برای بزرگداشت دهه امامت و ولایت و عید غدیر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دهه، برنامه‌های متعددی در سطح شهر صدرا برگزار خواهد شد، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون، بالغ بر 4هزار بسته معیشتی و 3هزار و 900پرس غذای گرم میان نیازمندان این منطقه توزیع شده که در ایام دهه ولایت هم این رزمایش کمک مومنانه ادامه خواهد داشت.

به گفته همتی، آئین قربانی و توزیع گوشت میان نیازمندان منطقه به مناسبت عید قربان توسط پایگاههای مقاومت این حوزه استحفاظی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه ولایت است.

توزیع یکصد بسته معیشتی ویژه خانواده زندانیان ساکن در شهر صدرا با همکاری بسیج حقوقدانان، آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد توسط یکی از خانواده‌های شهدای این منطقه به مناسبت ایام دهه ولایت به ارزش ریالی 50 میلیون تومان، توزیع 2سری جهیزیه برای زوجین جوان، و نیز با تعامل با شرکت عمران صدرا جهت اعزام یک تریلی سیمان برای منطقه زلزله زده سیسخت، از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر است که به گفته همتی، توسط ناحیه مقاومت امیرالمومنین شهر صدرا برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امیرالمومنین شهر جدید صدرا گفت: تهیه چادر در کارگاههای تولیدی متعلق به این ناحیه و عرضه با 50درصد قیمت، و توزیع 20چادر رایگان میان خواهران نیازمند این ناحیه هم از اقدامات این ناحیه در هفته گرامیداشت حجاب و عفاف اجرا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها