خبرهای داغ:
بیانیه

بانوان محجبه در مکتب فاطمی ثابت قدم هستند

حوزه بسیج دانش آموزی الزهرا(س) سپاه نقده در خصوص گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۶۳
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، حوزه بسیج دانش آموزی الزهرا(س) سپاه نقده در خصوص گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

ذلک أدنی أن یعرفن فلا یؤذین (احزاب/۵۹)

قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب در ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۱۴ روزی که با شهامت و غیرت مردان و زنان باایمان به پا خواستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین مقدس ایران، توسط رژیم دست نشانده ی پهلوی روا می شد از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی تا پای جان آماده دفاع از ارزش‌هاست.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند: امروز بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویتی خودشان و استقلال فرهنگی خودشان دارند اعلام می کنند و به دنیا صادر می کنند،یعنی دنیا سخن جدیدی دارد می شنود.

زن می تواند در میدان های اجتماعی حضور فعال داشته باشد، تاثیر گذاری اجتماعی عمیق داشته باشد، امروز زنان کشور ما در بخش های مختلف چنین تأثیرگذاری را دارند، در عین حال عفاف و حجاب و وجه تمایز  زن و مرد به فاصله میان زن و مرد، در معرض سو استفاده مردان قرار نگرفتن، خود را در حد وسیله ی التذاذ مردان بیگانه و زیاده طلب، پایین نیاوردن و تحقیر نکردن، جزو خصوصیات زن ایرانی و زن مسلمان امروز ماست.

ما البته این الگو را داریم،این چهارچوب را داریم،در میان بانوان ما کسانی هستند ‌در حد بسیار خوب، بعضی در حد اعلا این الگو دارند زندگی می کنند، بعضی هم در حدود متوسط اند،به هرحال،این الگو وجود دارد و بنای کار زن   ایرانی این است.(بیانات رهبری ۹۶/۱۲/۱۷)

 

لذا ما دانش آموزان بسیجی، امروز به پشتوانه ی حرکت آن شیرزنان و غیور مردان که خونشان در حمله به مسجد گوهرشاد به ناحق بر زمین ریخته شد شعار پشتیبانی از عفاف و حجاب سر می دهیم و ان شالله که در تحقق  به این شعار  زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) و در رکاب مکتب فاطمی ثابت قدم باشیم.

و سلام علیکم و رحمه الله» »

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار