خبرهای داغ:

همایش عفاف و حجاب در مهاباد برگزار شد

همایش عفاف و حجاب در مهاباد با حضور نوجوانان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۵۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، همایش عفاف و حجاب در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام سید علی سید نظری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد، رئیس اداره آموزش و پرورش، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی، فرهنگیان سپاه مهاباد، جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد طی سخنانی در این همایش علت اصلی ستیز استکبار با عفاف‌ و‌ حجاب را حقیقت این موضوع دانست و گفت: عفاف‌‌ و‌ حجاب با ایجاد روحیه متعالی در زنان، ظلم ناپذیری، آزادی‌خواهی و تسلیم نشدن در برابر ظلم را موجب شده و همین عامل موجب وحشت استکبار و نظام سرمایه‌داری غرب شده است.

سیدنظری افزود: اگر حجاب و عفاف در بینش افراد نهادینه شود به طور قطع اثر آن را می توان در عمل و رفتار آن فرد و پوشش با حجاب او مشاهده کرد.

وی گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقید به پوشش عفیفانه در بین افراد جامعه می تواند به رشد و توسعه کشور کمک کند چون رشد هر جامعه ای مستلزم داشتن نسل سالم از نظر روانی، جسمی و اخلاقی است.

سیدنظری در آخر سخنان خود استفاده از فضای مجازی را مهم دانست و افزود: فضای مجازی در ترویج حجاب و عفاف بسیار مهم است و انتظار می رود همه مسئولین در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات