مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

مراسم دعای عرفه در استان مرکزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

حجت الاسلام عباسی گفت: مراسم معنوی دعای عرفه و مراسم اعیاد عید قربان تا غدیر در مناطق زرد و نارنجی استان برگزار می شود و هییت های مدهبی ومساجد تدارکات لازم برای برگزاری مراسم اعیاد قربان تا غدیر صورت داده اند.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۷۲
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ستاد مدیریت کرونا در استان مرکزی گفت: ۱۷۰ مسجد در شهر اراک وجود دارد که با توجه به مصوبه جلسه گذشته ستاد کرونا منعی برای فعالیت های مذهبی آنها وجود نداشته و تنها الزام به رعایت پروتکل ها در حین برگزاری مراسمات بوده اند.

وی افزود: هیئت های مذهبی و مساجد همواره به دستورات و پروتکل های بهداشتی حساسیت و توجه لازم را داشته اند و در مناسبت های آینده قطعا از تجربیات ارزشمند گذشته استفاده خواهیم کرد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کزد: مراسم معنوی دعای عرفه و مراسم اعیاد عید قربان تا غدیر در مناطق زرد و نارنجی استان برگزار می شود و هییت های مدهبی ومساجد تدارکات لازم برای برگزاری مراسم اعیاد قربان تا غدیر صورت داده اند.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل برگزاری مراسمات بعد از نماز مغرب و عشاء ممکن است ساعت منع تردد برای شرکت کنندگان در این مراسمات مشکلاتی را ایجاد کند که تقاضا داریم ستاد در این یک دهه همکاری لازم را انجام دهد و ۲ ساعت محدودیت تردد به جلو برده شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات