رئیس پلیس راهنمای و رانندگی استان مرکزی:

۵۸ هزار و ۹۸۴ خودرو در سطح استان در ممنوعیت تردد شبانه اعمال قانون شده اند

سرهنگ حسینی گفت: در مجموع در سه ماه اخیر برای ۵۸ هزار و ۹۸۴ خودرو در سطح استان در حوزه ممنوعیت تردد شبانه و یا پلاک های غیربومی اعمال قانون انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۷۹
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ علی حسینی، رئیس پلیس راهنمای و رانندگی استان مرکزی در ستاد مدیریت کرونا در استان مرکزی گفت: باز بودن شهربازی ها و پارک ها و ارائه خدمات توسط برخی از اصناف در ساعات محدودیت تردد سبب عادی انگاری در بین مردم شده و یک نوع تناقض ایجاد کرده که نیاز است در این خصوص تدبیر جدی داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص مجوز ارائه شده در ساعات محدودیت تردد در شهر اراک از سوی فرمانداری برای ۲۰۵۰ خودرو و در شهر خنداب برای ۱۴۰۰ خودرو مجوز تردد صادر شده که ۵۲ درصد مجموعه خودروهای استان در شهر اراک است.

 رئیس پلیس راهنمای و رانندگی استان مرکزی اظهار کرد: همچنین در شهرستان شازند ۳.۷ درصد خودروها، در خمین ۱۲ درصد خودروها، محلات ۵۴ درصد خودروها، دلیجان ۲۱ درصد، کمیجان ۳۱ درصد، تفرش و فراهان ۲۸ درصد، آشتییان ۴ درصد و زرندیه ۵۵ درصد خودروها مجوز تردد از فرمانداری ها دریافت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع در سه ماه اخیر برای ۵۸ هزار و ۹۸۴ خودرو در سطح استان در حوزه ممنوعیت تردد شبانه و یا پلاک های غیربومی اعمال قانون انجام شده است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار