خبرهای داغ:

روش‌های مشارکت در قربانی عید سعید قربان در استان سمنان اعلام شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از آمادگی دفاتر یازده‌گانه کمیته امداد استان سمنان برای دریافت نذورات مردم استان سمنان در عید سعید قربان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۵۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
روش‌های مشارکت در قربانی عید سعید قربان در استان سمنان اعلام شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمید رضا رجب زاده، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال با مشارکت مردم استان سمنان ۲۲۰۰ گوسفند قربانی، هم‌زمان با عید سعید قربان ذبح و گوشت آن بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان توزیع شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه مشارکت مردم استان سمنان در ذبح عظیم سال گذشته به بیش از دو هزار رأس دام سبک رسید، خاطرنشان کرد: برای احیای سنت قربانی و دستگیری از نیازمندان حجاجی که در سال‌های گذشته به حج مشرف شدند با ذبح قربانی در قربانگاه‌ها معین کمیته امداد در سراسر استان سمنان با در نظر گرفتن سهم فقرا این فریضه الهی را به‌جا آورند.
رجب زاده به ایجاد قربانگاه با مجوز و هماهنگی اداره کل دامپزشکی، شبکه بهداشت و شهرداری‌ها استان سمنان در شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد و گفت: در شهر‌ها و مناطقی که وضعیت قرمز کرونایی اعلام‌شده است، ذبح عظیم در کشتارگاه‌ها با رعایت کامل نکات بهداشتی و در شهر‌های با وضعیت مطلوب در قربانگاه‌ها اجرا می‌شود.
وی بابیان اینکه نیکوکاران می‌توانند قربانی خود را به محل‌های مخصوص تعیین‌شده کمیته امداد تحویل دهند تا با رعایت تمام اصول شرعی، بهداشتی و قانونی، پس از ذبح، گوشت آن بین نیازمندان توزیع شود، افزود: سایر افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به هر میزان به همین نیت به کمیته امداد در استان سمنان اهدا کنند تا این نهاد با تجمیع کمک‌ها به قربانی برای توزیع بین نیازمندان اقدام کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: مراجعه به سایت EMDAD.IR , و شماره‌گیری کد دستوری #۸۸۷۷* و واردکردن کد شهرستان، ازجمله راه‌های مشارکت غیرحضوری در طرح نذر قربانی است.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ شهرستان سمنان.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۹۳ شهرستان مهدی‌شهر.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۳۲ شهرستان سرخه.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۱۶ شهرستان آرادان.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۸۵ شهرستان گرمسار.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۴۰ شهرستان دامغان.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۲۴ شهرستان شاهرود.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۰۸ شهرستان میامی.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۲۸ امیرآباد.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۷۷ بیارجمند.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۶۹ بسطام.

شماره کارت‌های مجازی برای دریافت کمک‌های نقدی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها