خبرهای داغ:
سردار زهرایی تشریح کرد:

توزیع بیش از 14 میلیون سبد معیشتی در بین نیازمندان در سال 99

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: در سال 99 در سطح کشور در رزمایش مواسات بیش از 14 میلیون سبد معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۰۸
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در حاشیه این بازدید از دو محله اسلامی در سمنان در خصوص رزمایش مواسات در کشور گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۴ میلیون سبد معیشتی در بین مردم توزیع شد و  حدود ۵۲۰۰ نفر آزادسازی زندانیان، توزیع ۴۰ هزار جهیزیه، تعداد ۱۴ هزار مرمت خانه، ۱۵ هزار ایجاد شغل انجام شد و در سال ۱۴۰۰ دو برنامه مقرر شده است که انجام شود و  مرحله اول در ماه رمضان بود که انجام شد و  دهه کرامت مرحله دوم رزمایش مواسات است.

وی افزود: توزیع گوشت قربانی، توزیع تبلت و کمک‌های مومنانه برای نیازمندان از دیگر فعالیت‌های ما در رزمایش مواسات در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ بوده است.

سردار زهرایی در خصوص توسعه محلات اسلامی در کشور گفت: در سطح کشور  ۱۰۸۷ محله در حاشیه شهر‌ها وجود دارد که آنچنان که باید به آن‌ها پرداخته نشده و و حدود ۱۲ میلیون جمعیت در آن زندگی می‌کنند و رسیدگی به این محلات باید همه جانبه انجام شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: طرحی تصویب شده در سازمان بسیج که فضای کالبدی و اقتصاد و معیشت و سلامت و بهداشت و آموزش در محلات دیده شده و این طرح در حال تکمیل است و استان سمنان قرار است کار مشترک را در این طرح انجام دهد و هدف ما استفاده از ظرفیت‌های محلات برای توسعه محلات است.

سردار زهرایی ادامه داد: نیاز به حمایت و پیوند به مردم در این طرح وجود دارد که تلاش می‌کنیم این طرح به بهترین شکل به نتیجه برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار