خبرهای داغ:

240 قربانگاه و پایگاه جمع‌آوری نذورات عید قربان در آذربایجان غربی فعال شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از برپایی 240 پایگاه جمع‌آوری نذورات عید قربان در سراسر استان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۵۸۷۲۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، گفت: برای جمع آوری نذورات و گوشت قربانی مردم آذربایجان‌غربی در روز عید سعید قربان، ۲۴۰ قربانگاه و پایگاه شامل کلیه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برپا می‌شود.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند در روز عید سعید قربان وهمچنین در طول هفته جاری گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و همچنین مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه گوشتهای قربانی و نذورات نقدی جمع‌آوری‌شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین  نیازمندان و ایتام این استان توزیع می‌شود، تصریح کرد: این نهاد امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، هیئت ‌امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات هم استانی‌های نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمع‌آوری و در همان روز میان نیازمندان توزیع خواهد کرد.

سهندی اظهار داشت: شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ نیز برای دریافت کمک‌های مردم مسلمان استان آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است.

وی گفت: همچنین مردم خیر و مسلمان با شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷*  و انتخاب گزینه پرداخت قربانی، می‌توانند در این فریضه الهی مشارکت داشته و به نیازمندان در این روز عید کمک کنند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی مردم استان در سال گذشته بیش از ۲۳ میلیارد تومان در طرح  جمع آوری و توزیع گوشت قربانی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار