خبرهای داغ:
آیت الله شاهچراغی:

بسیج نهادی مردمی و حماسه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه استان سمنان گفت: تشکیل بسیج زمینه ساز تشکیل سازمانی مردمی و پر افتخار و حماسه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۰۶
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار گفت: بسیج نهاد مقدسی است که هر جایی وارد می شود، پاکی را با خود به همراه می آورد.

وی افزود: بسیج مصداق خدمت به مردم است و این خدمت از صدر اسلام تاکنون ادامه دار بوده است و شما باید قدردان این خدمت به مردم باشید.

نماینده ولی فقیه استان سمنان گفت: تشکیل بسیج زمینه ساز تشکیل سازمانی مردمی و پر افتخار و حماسه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: انتظار من از بسیج تقویت کیفیت و کمیت در بسیج است و خروجی بسیج باید انسان های ممتاز و در تراز انقلاب اسلامی باشد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار گفت: بسیج رسالتی را در نظام دارد و هر زمانی که نیاز باشد با تمام توان و به موقع به مردم خدمت می کند.

وی افزود: سند راهبردی 10 ساله بسیج تصویب شده است و به استان های کشور ابلاغ شده است و در ذیل این سند برای بسیج در گام دوم انقلاب تلاش می شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: هدف ما تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی است و در نهایت برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی تلاش می کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج در استان سمنان بسیار خوب عمل کرده است و تلاش می شود تا اولویت های بسیج در استان انجام شود تا مسیر تقویت بسیج در استان محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار