خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد

اجرای بیش از ۳۵ برنامه در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-مسئول فرهنگی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از اجرای بیش از ۳۵ برنامه طی هفته عفاف و حجاب توسط پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۱۸
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

اجرای بیش از ۳۵ برنامه در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) همدانمعصومه کلوندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: بیش از ۳۵ برنامه طی هفته عفاف و حجاب توسط پایگاه‌های این حوزه اجرا شد.

وی بیان کرد: به مناسبت این ایام تشکیل قرارگاه‌های عفاف و حجاب در حوزه و پایگاه‌ها، نشست‌های تخصصی، نمایشگاه عکس و ملزومات مربوط به عفاف و حجاب، جشنواره عروسک محجبه من و برگزاری سه همایش بزرگ در فضای باز از برنامه‌های اجرایی این هفته بود.

مسئول فرهنگی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان اهدای هدیه به دختران محجبه، پیاده‌روی با حضور ۸۰ نفر، تقدیر از کادر درمان بیمارستان تامین اجتماعی و آرایشگران محجبه، اهدا هدیه به مادران موفق دارای سه فرزند، توزیع و نصب پوستر عفاف و حجاب، غبارروبی مزار شهدا، توزیع وصیت‌نامه شهید حججی، برگزاری اردوهای یک روزه و عکس نوشته با موضوع حجاب را از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش عکاسی برای دانش آموزان گفت:برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی ، مسابقات قرآنی برای حلقات صالحین، برگزاری حلقه در پارک بانوان، پویش دختران فاطمی در فضای مجازی، تغییر پروفایل‌ها مربوط به حجاب، تهیه کلیپ و مسابقه نقاشی بین کودکان نیز برگزار شد.

کلوندی عنوان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی، تجلیل از پاکبانان، نصب بنر، آموزش دوخت چادر رایگان، اکران فیلم، اهدا شاخه گل به همراه رزق معنوی به دختران محجبه و... از جمله برنامه‌های این هفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار