خبرهای داغ:
رییس پلیس فتای انتظامی استان همدان خبر داد

راه‌اندازی فوریت‌های سایبری در پلیس فتا استان همدان

همدان-رییس پلیس فتای انتظامی استان همدان از راه‌اندازی فوریت‌های سایبری در پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۳۷
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
راه‌اندازی فوریت‌های سایبری در پلیس فتا استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ فیروز سرخوش در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی فوریت‌های سایبری در پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: این مرکز با هدف بررسی جرائم اینترنتی و پیشگیری و مقابله با اینگونه جرائم راه‌اندازی شده و با توجه به توسعه فناوری‌ها، راه‌اندازی این مراکز می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش جرائم سایبری داشته باشد.

وی افزود: یکی از عمده مشکلات شهروندان در فضای مجازی سوء استفاده از کارت‌های بانکی آن‌ها توسط مجرمان سایبری است که با راه‌اندازی این مرکز مردم می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز این گونه موارد را به مرکز فوریت‌های سایبری گزارش داده تا مورد پیگیری قرار گیرد.

رییس پلیس فتای انتظامی استان همدان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ با مرکز فوریت‌های سایبری استان همدان و یا شماره تلفن ۰۸۱۲۱۸۲۲۱۰۰ در ارتباط باشند و پاسخ سوالات خود را در حوزه فضای مجازی و جرائم سایبری را از کارشناسان پلیس فتای استان دریافت و شکایات خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/     
ارسال نظرات