تیم فوتسال نونهالان و نوجوانان در روستا مومن آباد برگزار شد

تمرینات تیم فوتسال نونهالان و نوجوانان به صورت منظم و پیوسته در سالن ورزشی مومن آباد در شهرستان سرخه انجام می گیرد.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۰۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ششمین جلسه تمرین تیم فوتسال نونهالان و نوجوانان دهیاری مومن آباد با مربی گری مصطفی ضمیری در سالن ورزشی مومن آباد در شهرستان سرخه برگزار شد.

مصطفی ضمیری مربی این تیم ورزشی در حاشیه این برنامه اظهار کرد: اهمیت ورزش در رده های مختلف سنی را نمی توان نادیده گرفت. با ورزش می توان سلامت جسم و روان را تضمین کرد. ورزش کردن و انجام فعالیت های مختلف ورزشی برای گروه های مختلف سنی خصوصاً نوجوانان و جوانان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: باتوجه به فرارسیدن فصل تابستان و استفاده درست از اوقات فراغت اهمیت داشتن برنامه ریزی درست برای تابستان و اختصاص زمان های در طول روز به فعالیت های ورزشی و پیاده روی دوچندان می شود.

خوشبختانه تیم ورزشی فوتسال نونهالان و نوجوانان این روستا از برنامه های ورزشی استقبال کرده و به صورت مداوم در تمرینات ورزشی شرکت می کنند.

در هرجلسه از تمرینات ورزشی مواردی چون حرکات تمربنی شیوه های گرم کردن، حرکات ریتمینگ، نحوه صحیح پاس و انواع پاس، زاویه حمایت، شرایط حمایت و حفظ توپ به آن ها آموزش و تمرین داده می شود.

امیدواریم با برگزاری کلاس ها و مسابقات ورزشی علاقه جوانان و نوجوانان به فعالیت های ورزشی را افزون و سلامت روح و روان آن ها را تضمین کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار