خبرهای داغ:

از برگزاری ویژه برنامه های هفته عفاف تا نیکوکاری گروه های جهادی در لاسجرد

بسیجیان روستای لاسجرد در شهرستان سرخه در یک اقدام جهادی به سوی خانواده های نیازمند شتافتند و با ادای لوازم اولیه گرما را به خانواده ای هدیه دادند.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۰۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فرارسیدن هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه های متنوعی در سطح پایگاه های روستایی و شهری در شهرستان سرخه برگزار شد.

پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد بمناسبت  هفته عفاف وحجاب با برگزاری اردوی تفریحی و پیاده روی حلقه شهید حسین ارادتی، کارگاه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب همراه با اهدا جوایز هفته ای جذاب را برای کودکان و نوجوانان در حلقات صالحین رقم زد.

همچنین گروه جهادی پایگاه های خواهران آمنه (س) و برادران محمد رسول الله (ص) لاسجرد به یاری خانواده مستاجر شتافتند و در حد توان لوازم اولیه زندگی را برایشان محیا و با انجام هماهنگی های لازم جهت اجاره خانه، ثبت قولنامه و هزینه بنگاه به مبلغ 3 میلیون ریال، تهیه فرش وهزینه ودیعه به مبلغ 50 میلیون تومان شرایط زندگی اولیه را برای این خانواده فراهم کردند.

گفتنی است گروه جهادی پایگاه حضرت آمنه (س) با تهیه یک دستگاه اجاق گاز از یک خانواده نیازمند دستگیری و باری را از دوش سرپرست خانواده برداشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها