کارگاه آموزشی مهارت «نه» گفتن به اعتیاد در مومن آباد برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارت «نه» گفتن با رویکرد پیشگیری از اعتیاد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ویژه ورزشکاران در مومن آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۱۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد (نه به اعتیاد) و آموزش کمک های اولیه در خصوص حوادث احتمالی در ورزش با حضور ورزشکاران نونهال و نوجوان در محوطه سالن ورزشی روستای مومن آباد با سخنرانی سلاخ یکی از کارشناس خانه هلال احمر برگزار شد.

در این کارگاه بر آموزش رفتار قاطع یا مهارت نه گفتن که از آموزش های ضروری دوران نوجوانی است و اینکه تجربه نشان داده است که اکثر کسانی که به سیگار، مواد مخدر، رفتارهای پر خطر جنسی ، الکل و سایر آسیب های اجتماعی دچار شـده اند، از سنین نوجوانی و در اثر ارتباطات صمیمی با همسالان دراین وادی پا گذاشته اند، تاکید شد.

شرکت کنندگان در  این کارگاه آموزشی«قاطعیت و مهارت نه گفتن» در زمینه مسائل و مشکلات پیش روی در جامعه بویژه از بعد روانشناسی و جامعه شناسی مهارت های لازم را کسب کردند.

همچنین در ادامه در خصوص آموزش کمک های اولیه نکاتی چون؛ کمک‌های اولیه به مراقبت‌های خیلی فوری و هم‌چنین اقداماتی اطلاق می‌شود که بلافاصله پس از وقوع حادثه و پیش از رسیدن اورژانس و رسیدن به مراکز درمانی برای شخص آسیب دیده انجام می‌پذیرد و اینکه کمک های اولیه همراه در طول تاریخ تمدن مورد توجه انسان ها بوده و هست. مهارت هایی که با آموختن آن ها می توانیم جان خود و دیگران را نجات دهیم. از صدمات ناشی از حوادث کم کنیم، مورد توجه قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار