مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان خبر داد:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان به اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی خیران و توزیع آن در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: برای این منظور ۱۰۰ روستای بزرگ استان شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۲۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید علی موسوی جم روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: در راستای توزیع نذورات عید قربان در هر شهرستان ۱۰ روستای بزرگ که هر ساله بیشترین قربانی را دارند شناسایی شده و کارکنان این نهاد با حضور در این روستا‌ها قربانی و نذورات خیران را در بین نیازمندان و مددجویان زیرپوشش در آن مناطق توزیع خواهند کرد.

وی افزود: این نهاد با رعایت ضوابط بهداشتی اعلامی سازمان دامپزشکی و مرکز بهداشت در تمام دفاتر کمیته امداد و منازل خیران آماده ذبح، بسته بندی و توزیع گوشت قربانی و نذورات آن در بین نیازمندان واقعی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اضافه کرد: برای این کار نیروی انسانی و امکانات لازم پیش بینی شده و خیرانی که می‌خواهند نذورات آن‌ها در اسرع وقت و بهترین شکل به دست نیازمندان برسد می‌توانند از طریق این نهاد اقدام کنند.

وی یادآور شد: امکان کمک غیر حضوری نیز از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ و همچنین واریز از طریق شماره گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* برای این عید پیش بینی شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات