تنها را برون رفت از مشکلات کشور، ساختار مدیریتی است/ خیرین‌، محبوبترین بنده های خدا و مردم‌ هستند

نماینده مردم گرگان در خانه ملت می گوید: اگر مدیریت جهادی را وارد عرصه کشور نکنیم‌، مشکلات همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۱۰
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج: رمضانعلی سنگدوینی، نماینده حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا خطاب به اعضای مجمع خیرین کشور، اعلام داشت: من واقعا شرمنده شما هستم، شما آمده‌اید خالصانه کار کنید، بعد مسئولان برای شما مشکلات به وجود می‌آورند؟

با اشاره به معضل اقتصاد خانواده‌ها، گفت: شاید باورتان نشود که برخی از زنان سرپرست خانوار به دفتر نمایندگان می‌آیند برای صد هزار تومان پول آیا این دردآور نیست؟

وی تصریح کرد: ما اگر ساختار مدیریتی کشور را تغییر ندهیم و مدیریت جهادی را وارد عرصه نکنیم، مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: ما از رئیس جمهور منتخبمردم می‌خواهیم که ساختار مدیریتی را به کلی تغییر دهند تا شاهد این نوع مشکلات نباشیم. چرا امثال بعضی‌ها که می‌خواهند به گروهی کمک کنند، باید با این همه مشکل مواجه باشند؟

نماینده مجلس یازدهم در پایان تاکید کرد، که همه نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس کمک کنند تا مطالبات مجمع خیرین کشور، آن طور که خود صلاح می‌دانند و می‌خواهند، به سرانجام برسد.

انتهای پیام//
ارسال نظرات