نماینده مجلس: مشکلات خیرین، باید اولویت‌بندی شوند

‌نماینده مردم چالوس و نوشهر می گوید، برای اینکه به قوانین راهگشا برسیم،از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان فراکسیون‌های بهزیستی و سالمندان هم استفاده شود تا قوانین مجمع خیرین کشور، بدون مشکل تصویب شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۱۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج: محمدعلی محسنی بندپی در نشست هم‌اندیشی مجمع خیرین کشور با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما دو فراکسیون در مجلس داریم که فراکسیون بهزیستی و توانبخشی است و فراکسیون سالمندان. مشکلات پیش روی خیرین می‌تواند با جلسات مشترک این کمیسیون‌ها برطرف شود.

وی افزود: برای حل مشکلات و موانعی که اعضای مجمع خیرین کشور مطرح کردند باید کارگروه‌های تخصصی تشکیل شود که در آن نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور هم حضور داشته باشند تا اگر قرار است قوانینی تصویب شود، مورد تایید شورای نگهبان هم برسد و رد نشود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اینکه به قوانین راهگشا برسیم، نیاز است اول مشکلات اولویت‌بندی شوند و سپس از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان فراکسیون‌های بهزیستی و سالمندان هم استفاده شود تا قوانین مورد نظر مجمع خیرین کشور، بدون مشکل تصویب شود.

انتهای پیام//
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار