تیم امید پرسپولیس تهران در شاهرود تمرین می‌کند/شکست در بازی دوستانه

شاهرود_دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای تمرینات تیم امید پرسپولیس تهران که به مدت یک هفته در شاهرود اردو زده، انتخاب شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۵۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
تیم امید پرسپولیس تهران در شاهرود تمرین می‌کند/شکست در بازی دوستانهبه گزارش خبرگزاری بسیج، تیم امید پرسپولیس تهران که به مدت یک هفته در شاهرود اردو زده‌اند، به دلیل بهره‌مندی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از امکانات گسترده ورزشی، رفاهی و مجموعه ورزشی استاندارد در مجموعه ورزشی این دانشگاه برگزار می‌شود.
اکبر یوسف‌زاده، رئیس هیأت فوتبال شهرستان شاهرود با بیان اینکه امکانات ورزشی و رفاهی ویژه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود وجود دارد، به فارس گفت: هیأت فوتبال شهرستان شاهرود با توجه به زمین چمن استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، این دانشگاه را برای محل تمرینات و انجام مسابقه‌های تدارکاتی این تیم انتخاب کرده است.
وی در مورد اردوی تیم امید پرسپولیس تهران در شاهرود گفت: این تمرینات از شنبه، ٢۶ تیرماه آغاز شده است و تا پایان هفته ادامه دارد.
رئیس هیأت فوتبال شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه روز گذشته یک مسابقه تدارکاتی با تیم امید شرکت سیمان شاهرود در این مجموعه ورزشی برگزار شده است، افزود: روز پنج‌شنبه هم قرار است یک بازی تدارکاتی با تیم بزرگ‌سالان سیمان شاهرود در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شود.
یوسف‌زاده امکانات ورزشی، رفاهی و خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را اعتباری برای ورزش شهرستان دانست و تأکید کرد: زمین چمن طبیعی با کیفیت بسیار بالا و کم‌نظیر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود باعث حفظ آبروی شهرستان شاهرود و بهترین گزینه برای انجام تمرینات و اردو‌های تیم‌های لیگ برتر کشور و تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف است.
وی با بیان اینکه سرمربی‌گری تیم امید پرسپولیس بر عهده اسماعیل هلالی بازیکن سابق تیم ملی و تیم‌های پرسپولیس، تراکتور سازی و ماشین‌سازی تبریز قرار دارد، ابراز کرد: در این اردو ٣٠ نفر از بازیکنان تیم و در مجموع ٣۵ نفر حضور دارند.
رئیس هیأت فوتبال شهرستان شاهرود با اشاره به آب و هوای معتدل شاهرود و مناسب بودن برای تمرینات تیم‌های مختلف ورزشی به دلیل شرایط مناسب اقلیمی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن دو زمین چمن ورزشی سالن‌های سرپوشیده، سالن‌های آمادگی جسمانی مجهز، امکانات رفاهی و خوابگاهی، سالن پذیرایی و فضای گسترده این توان و آمادگی را دارد که میزبانی تیم‌های بزرگ و تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی مختلف را بر عهده گیرد.
همچنین در دیدار دوستانه تیم فوتبال امید پرسپولیس یا نتیجه دو بر یک مقابل تیم امید شرکت سیمان شاهرود شکست خورد.
قبل از شروع دیدار دوستانه فوتبال امید سیمان شاهرود و امید پرسپولیس تهران از امیر محمد خارکش کاپیتان شاهرودی امید پرسپولیس و علیرضا عنایت زاده بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از سوی هیات فوتبال شهرستان شاهرود تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار