فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شما می‌روند.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۰۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲

شــــهیدان والامــــقام نماد اســــتقامت ایران هســــتند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار بابازاده در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «شهید هاشم بیدار و شهید رضا قربانی» و همچنین در دیدار با رزمنده و ایثارگر دوران ۸ سال دفاع مقدس کربلایی مهرداد محمدی گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شما می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی بیان کرد: شجاعت و دلاوری شهدا و خانواده هایشان در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای همه است.

فرمانده سپاه استان اردبیل افزود: شهیدان والامقام نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و کشور ایران هستند که دشمنان حتی از نام آن‌ها هراس دارند و تلاش می‌کنند یاد و نام شهیدان را از فرهنگ این مردم حذف کنند.

سردار بابازاده تصریح کرد: والدین شهدا جگرگوشه‌ها و ثمره زندگی خود را به جبهه‌ها فرستادند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند. والدین شهدا نماد صبر و استقامت هستند و احترام و بزرگداشت آن‌ها احترام به ارزش‌ها و خوبی‌ها است.

وی گفت: نوجوانان و جوانان باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشند.

ارسال نظرات