فرمانده سپاه ناحیه اراک:

۳۶۰ گروه جهادی در سطح اراک به مردم خدمات ارائه می‌دهند

مهجوری گفت:در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال در عرصه های محرومیت زدایی، سازندگی، آبادانی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار، کشاورزی، خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی ، دامپزشکی خدمات اجتماعی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۱۰
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین سرکشی از اردوهای جهادی حوزه بسیج شهید رجایی ادارات کل در روستاهای اراک اظهار داشت: یکی از فرصت‌های بسیار خوبی که امروز در اختیار جوانان و نوجوانان به برکت تفکر انقلاب اسلامی ایجاد شده اردوهای جهادی بسیج و جریان جهادی است که بهترین فرصت را برای تربیت و پرورش مدیران آینده نظام اسلامی ایجاد کرده است.

وی افزود: اردوهای جهادی بسیج میدان بزرگ ساختن است که افراد با شرکت در این اردوها علاوه بر اینکه منشا خدمات بسیاری برای جامعه و مردم هستند همچنین برای ساخت آینده ای درخشان تربیت می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه ترویج فرهنگ کار، تلاش و جهاد است که اردوهای جهادی بسیج سهم به سزایی در این مسئله دارند و لذا هرچقدر که برای فراگیر شدن و تقویت حرکت های جهادی بسیج کار کنیم منشا برکات زیادی خواهد بود.

وی بیان کرد: توسعه اردوهای جهادی بسیج هم از نظر کمی و هم کیفی که از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است امروز به نقطه خوبی رسیده و رویکرد تخصص محور بودن اردوهای جهادی که در همه عرصه ها و مسائل نقش آفرینی می کنند نشان از این مسئله دارد و البته جای کار زیادی دارد که باید به آن توجه ویژه تری داشت.

مهجوری تاکید کرد: جهادگران بسیجی در طی این سال ها با تلاش و روحیه جهادی امروز به سفیران کار و تلاش تبدیل شده اند و به کار بردن این تعبیر ارزشمند توسط مقام معطم رهبری یک نعمت بزرگ است که جهادگران بسیجی باید قدر آن را بدانند.

وی گفت: در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال در عرصه های محرومیت زدایی، سازندگی، آبادانی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار، کشاورزی، خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی ، دامپزشکی خدمات اجتماعی و فعالیت در طرح شهید سلیمانی و نهضت کمک مومنانه فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مسایلی که باید در خصوص اردوهای جهادی بسیج همه به آن توجه داشته باشند حمایت همه جانبه است که همه در این راستا باید نقش آفرینی کنند و دستگاه های اداری ، خیرین و رسانه ها برای تقویت این حرکت ها نقش به سزایی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات