ســـــعید زعــــفری هشــــجین
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی ارزشمند برای انقلاب اسلامی است که سبب عزت و پالایش روح انسان‌ها می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۱۵
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

دشــــمنان برای حــــذف نام شـــهیدان از فرهـــنگ مردم شبانه‌روز در تــــلاش هســـتند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار پاسدار جلیل بابازاده‌قانع صبح امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام اردبیل اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی ارزشمند برای انقلاب اسلامی است که سبب عزت و پالایش روح انسان‌ها می‌شود.

وی افزود: دفتر رشادت‌های انقلاب همیشه شجاعت و دلاوری‌های شهدا و خانواده‌های آنان را ثبت و به عنوان افتخاری بزرگ و ارزشمند برای همگان خواهد بود که باید از ظرفیت‌ها و بسترهای موجود برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه استفاده کنیم.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:امر مهم دیدار با خانواده‌های شهدای والامقام را بایستی مورد توجه قرار داده و مورد غفلت و فراموشی قرار ندهیم، چرا که شهدای والامقام کشورمان نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و کشور ایران هستند و دشمنان برای حذف نام شهیدان از فرهنگ مردم شبانه‌روز در تلاشند.

بابازاده‌قانع ادامه داد: والدین شهدا با استقامت و بردباری فرزندان خود را برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی راهی جبهه حق علیه باطل کرده و با احترام به ارزش‌ها و خوبی برای راه رسیدن به اهداف مقدس انقلاب اسلامی را در جامعه نهادینه‌سازی کردند.

وی اظهار کرد: برای بهره‌گیری از سیره شهدا، آگاهی و هوشیاری نسل جوان و امروزی و ترویج فرهنگ مناسب برای درک شرایط مناسب اولویت اساسی است تا با بهره‌گیری از سیره شهدا زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشند.

ارسال نظرات