عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ضد انقلاب بداند جوانان انقلابی علمای انقلابی دستان و حامیان ولایت و رهبری اجازه نمی دهند خوزستان جولانگاه آنان و تروریست ها بوده و آنها از این فرصت استفاده کنند.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۲۲
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به مشکل استان خوزستان و مشکلاتی که اخیرا به دلیل کم آبی در این استان به وجود آمده، اظهار داشت: نگاه مقام معظم رهبری به خوزستان به واسطه حضور ایشان به همراه شهید چمران دو دوران دفاع مقدس در این استان، یک نگاه ملی است بنابراین نگاه ملی رهبری به واسطه حضور مستقل و ارتباط تنگاتنگ با منافع ملی کشور در خوزستان گره خورده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سفری که به استان خوزستان داشتند مسئله دو میلیون هکتار زمین کشاورزی را مطرح فرمودند: به گونه‌ای که وقتی در جلسه دیدار خبرگان بحث ۵۵۰ هزار هکتار مطرح شد رهبری فرمودند: من گفتم دو میلیون هکتار که خوزستان بتوانند مسئله اقتصاد بدون نفت را برای ایران اسلامی مدیریت کند.  

آیت الله فرحانی با تاکید بر اینکه تبعیض و بی‌عدالتی و مشکلات امروز جوانان خوزستان را آزار میدهد تاکید کرد: ما متاسفانه امروز شاهد این هستیم که روستایی در بین تلمبه خانه بزرگ تصفیه خانه یک مجموعه نفتی قرار دارد، اما در ماه مبارک رمضان و در اوج کرونا تشنه می‌ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری نگاه با بیان اینکه ما به توسعه استان خوزستان همان نگاه توسعه ملی مقام معظم رهبری باشد، گفت: برای نجات انقلاب اسلامی باید نگاه رهبری را در مرحله عدالت و تبعیض در میدان عمل اجرایی کنیم و جلوی تاخت و تاز دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه انقلاب اسلامی را در خوزستان بگیریم.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نگاه اقتصادی رهبری در مورد خوزستان درخصوص دولت سازندگی و بعد از آن محقق نشد، خاطرنشان کرد: تقلیل این مطالبه دو میلیون هکتاری به ۵۵۰ هزار هکتاری که بخش عظیمی از آن نیز اجرا نشده و بخشی از آن هم که اجرا شده به واسطه سیاست‌های غلط شورای عالی آب در این دولت‌ها موفق نبوده است و سبب رقم زدن مشکلات جدی برای خوزستان شده به گونه‌ای که امروز خوزستان به یکی از میدان‌های تبعیض در مسائل متعدد کشور تبدیل شده است.

 وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد این هستیم که تنها منفذ حیات مردم خوزستان یعنی دامپروری و کشاورزی سطح برخی رفتار‌های غلط غیرمسئولانه و ترک فعل برخی مسئولان مورد تهدید جدی قرار گرفته است،  گفت: فضایی به وجود آمده که ضد انقلاب درگیری با انقلاب اسلامی را در خوزستان رقم زده است.  در دفاع مقدس نگاه بزرگ امام (ره) و حضور موثر رهبری این توطئه را خنثی کرد و امروز هم اگر این نگاه در مسئولان ارشد نظام حاکم شود، با حضور شخصیت‌های موثر و بزرگ نظام می‌توان مشکل نظام را در خوزستان حل کرد.

آیت الله فرحانی ضمن اشاره به اقبال جوانان خوزستانی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال جاری به آیت الله رئیسی از رئیس جمهور منتخب خواست که برای مشکل خوزستانی‌ها راه چاره‌ای اتخاذ کند چرا که نباید اجازه دهیم که ضد انقلاب این فرصت را تبدیل به تهدید کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسیری که دولت فعلی در طول این هشت سال برای خوزستان پیموده جز بن بست دستاورد دیگری نداشته و بنده در جلسه شورای امنیت به همین دلیل با آقای اردکانیان درگیر شدم چرا که مطمئنیم این راه‌هایی که آقایان از آن سخن می‌گویند مسیر درستی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ضد انقلاب بداند جوانان انقلابی علمای انقلابی دستان و حامیان ولایت و رهبری اجازه نمی‌دهند خوزستان جولانگاه آنان و تروریست‌ها بوده و آن‌ها از این فرصت استفاده کنند.

آیت الله فرحانی با تاکید بر اینکه جریان انقلاب باید راه را برای تحقق و نگاه ملی رهبری در خوزستان هموار کند، گفت: در ماجرای سیل سال ۹۸ این حاج قاسم سلیمانی بود که به میدان آمد و مشکل مردم را مرتفع کرد امروز خوزستان تشنه مکتب حاج قاسم است این مسیر می‌تواند مشکلات خوزستان را همراه کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها