فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وقایع اخیر در استان خوزستان تاکید کرد که مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و ما هم اجازه نمی دهیم عده‌ای فرصت‌طلب فضا را ناامن و موج سواری کنند.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۳۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ضمن ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در استان خوزستان، وضعیت انتظامی امنیتی استان را رصد و بررسی و تدابیر و رهنمودهای لازم را ابلاغ کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی با درود و رحمت بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت اظهار داشت: برای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت ستوان دوم ضرغام پرست که در جریان ناآرامی‌های اخیر در استان خوزستان، توسط معاندان کوردل و اشرار مسلح به فیض شهادت رسید، افزود: شهادت همکار عزیز، مدافع وطن و امنیت ستوان دوم ضرغام پرست را به ملت شریف ایران اسلامی، خانواده بزرگ نیروی انتظامی و بیت مکرم این شهید بزرگوار، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و به همه نیروهای خدوم و مجاهد پلیس خدا قوت عرض می‌نمایم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رویکرد ناجا در جدا سازی صف مردم از آشوبگران و اغتشاشگران بیان کرد: مردم غیور خوزستان همواره اثبات کرده‌اند که صف‌شان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش خوزستان مقاوم را به مخاطره اندازند، نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهند عده‌ای فرصت طلب فضا را ناامن کنند.

سردار اشتری با اشاره به آمادگی کامل پلیس در صیانت از امنیت و آرامش مردم استان خوزستان مطرح کرد: سیاست و رویکرد نیروی انتظامی در فضای امروز استان خوزستان، آرام سازی است و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌های خود، بهره برداری حداکثری می بریم.

وی با اشاره به موج سواری ضد انقلاب، منافقان کوردل و اشرار فرصت طلب از مطالبه به حق مردم یادآور شد: عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل و معاندین بدانند که خط قرمز نیروی انتظامی؛ حفظ و ثبات امنیت پایدار، صیانت از بیت المال، کیان و اموال مردم است؛ پلیس هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت، هدفی ندارند، شناسایی شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروهای پلیس از مردم و در کنار مردم هستند، مطرح کرد: در جریان وقایع اخیر در استان خوزستان، نیروهای پلیس مقتدرانه، هوشمندانه و توام با خویشتنداری اقدام و عمل کردند؛ البته که در مقابل متجاوزان به حریم امنیت مردم لحظه‌ای درنگ و کوتاهی نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی توام با سرعت عمل پلیس خاطرنشان کرد: مسببین در نا آرامی‌ها و آشوب‌های خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند، در رصد پلیس هستند و بدانند که به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار اشتری با قدردانی از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تاکید کرد: مردم هم می‌دانند که ما برای امنیت شان تا پای جان پیش می‌رویم و سند این ادعا تقدیم شهدایی چون شهید ضرغام پرست هاست و قطعاً این مردم مراتب قدرشناسی خود را از حافظان امنیت، فردا، در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید به نمایش خواهند گذاشت.

وی از تلاش ایثارگرانه و فداکارانه آحاد فرماندهان، افسران و نیروهای پلیس در پاسداری از حریم امنیت مردم استان خوزستان قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها