خبرهای داغ:
فرمانده سپاه لارستان، ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۸۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار عیسی افسری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی،مذهبی،جهادی و خدماتی این دهه مبارک که توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با همکاری ستاد غدیر، مساجد و هیئات مذهبی، نهادها ، ادارات و تشکل‌های مردمی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان اظهار داشت: همزمان با عید سعید قربان و آغازین روز از دهه امامت و ولایت، طرح هر مسجد یک قربانی توسط پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات به اجرا درآمد و۶۵۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان سراسر شهرستان توزیع شد.
وی ادامه داد: در راستای فضاسازی شهری متناسب با این دهه، آذین بندی معابر عمومی، تابلوها و بیلبورد های سطح شهر با همکاری شهرداری و همچنین سر درب منازل، مغازه ها، ادارات و مساجد با اجرای پویش هر خانه یک پرچم پیش بینی شده است.
سرهنگ افسری افزود: برگزاری مراسمات جشن عید غدیر، برپایی ایستگاه های صلواتی، اجرای سرود میدانی، بر پایی کاروان های تبریک و تبلیغ و اعزام کاروان های جشن و شادی به روستاهای همجوار از جمله برنامه های حضوری است که همگی در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد :برنامه هایی نیز در بستر فضای مجازی به اجرا در خواهد آمد که پخش زنده برنامه غدیر، اجرای مسابقات در فضای مجازی با موضوع غدیر، پویش فقط به عشق علی( انجام کار خیر در روز عید غدیر) ، جشنواره سرود خانوادگی همنوا با غدیر، تهیه پوستر، استوری موشن، کلیپ و نماهنگ از جمله این برنامه هاست.
 سرهنگ افسری در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های جهادی،خدماتی و محرومیت زدایی بسیجیان در ایام این دهه اشاره کرد و گفت : ۱۵ سری جهیزیه که ۱۰ سری آن با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی حضرت احمدبن موسی (ع)و هدیه مقام معظم رهبری و مابقی توسط گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت تهیه شده است، به نوعروسان اهدا خواهد شد.
۱ سری ساخت منزل، ۴ سری ساخت سرویس و حمام جهت نیازمندان، ۳ سری تعمیرات و بهسازی منازل، از دیگر اقدامات به مناسبت دهه ولایت است که به گفته افسری، در دستور کار گروه های جهادی است که در دهه امامت و ولایت و به نیابت از شهدای جهاد سازندگی و جهادگر به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه لارستان در پایان گفت : با توجه به ثواب بسیار زیاد و سفارش مؤکد معصومین علیهم السلام در رابطه با اطعام عید سعید غدیر، پویش نذر نان و همچنین پخت و توزیع۳۰ هزار پُرس غذای گرم و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و محرومین از دیگر ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت می باشد که با عنایت الهی و دست مدد مولای متقیان علی علیه السلام به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها