خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۳۵۹۴۱۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید مطالبات رهبری را اولویت کار خود قرار داده و در کنار مسئولان هر استان ظرفیت‌های هر منطقه را شناسایی و با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، به‌رفع مشکلات هر استان اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید‌مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی درباره اهمیت نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه، از نمازهایی است که برای شرکت در آن آیات و روایات متعددی از بزرگان دین وجود دارد و به‌همین دلیل این نماز از نمازهای پرفضیلت برای مسلمانان است.

 امام‌جمعه ارومیه افزود: بهتر است مسلمانان در روز جمعه به احترام نماز جمعه و جهت شرکت در این آئین باشکوه، کارها و تجارت را تعطیل کنند بنابراین نماز جمعه یکی از سنگرهای دفاع از ارزش‌های دینی، اخلاقی و بزرگ‌ترین و موثرترین منبر تقویت بینش سیاسی جامعه اسلامی و توسعه خدمات اجتماعی دین مبین اسلام است. انتظار می‌رود مسئولان در صف اول نماز جمعه حضوری پررنگ داشته باشند‌ چراکه حضور آنان در صف نخست نماز جمعه می‌تواند اقشار مختلف مردم را به‌حضور در این آئین باشکوه تشویق کند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید مطالبات رهبر معظم انقلاب را اولویت کار خود قرار داده و در کنار مسئولان هر استان ظرفیت‌های هر منطقه را شناسایی و با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، به‌رفع مشکلات هر استان اقدام کند.

 ‌نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه، فضای عمومی شهر و جامعه باید حال و هوای غدیر به‌خود بگیرد، عنوان کرد: درباره مسئله غدیر باید همه مردم و سازمان‌ها و نهادها پای‌کار باشند و این مناسبت را به‌نحو شایسته و مطلوب گرامی بدارند چرا‌که اگر واقعه غدیر نبود، چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات