جوکار در بازدید میدانی از پروژه زیرگذر راضی در بلوار دانشجو با تاکید بر ضرورت تامین سیمان مورد نیاز پروژه، از قول پیمانکار برای اجرای زیرگذر تا پایان دیماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۴۳۲
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدصالح جوکار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در بازدید از پروژه زیرگذر راضی در بلوار دانشجو یزد با اشاره به اینکه این پروژه نسبت به برخی دیگر از نقاط یزد واقعا به نظر می‌رسد که در اولویت نبود اظهار داشت: این منطقه ترافیک خیلی بالایی نداشت در حالی که برخی دیگر از نقاط شهر با ترافیک بسیار بیشتری روبرو است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های درون و برون ترافیکی براساس رینگ میانی شهر یک آرمان است و تا تحقق آن فاصله زیادی وجود دارد، در ارتباط با گلایه پیمانکار در مورد کمبود سیمان تاکید کرد: با قول مسئولان استانداری بحث سیمان برای این پروژه تامین می‌شود و مشکلی در این رابطه نیست.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه‌ها و برنامه‌های شهر باید بر اساس اولویت‌بندی و طرح مناسب اجرایی شود و پس از شروع به کار به هیچ عنوان قابل قبول نیست که به بهانه‌های مختلف روند اجرایی کار طولانی شود.

جوکار ادامه داد: گلایه و نگرانی مردم از اینکه چرا پروژه‌های عمرانی شهر بیش از حد طولانی می‌شود کاملا بجاست چرا که زندگی بخشی از مردم که در منطقه اجرای پروژه هستند را با مشکل مواجه می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد از مسئولان عمرانی شهر و شهرداری خواست که در هنگام اجرای هر پروژه‌ای تمام مقدمات لازم را در نظر بگیرند تا به هیچ عنوان روند اجرای پروژه با معطلی همراه نشود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شواری اسلامی افزود: پیمانکار در این بازدید قول داد که پروژه زیرگذر راضی در بلوار دانشجو تا پایان دیماه به پایان می‌رسد و برای ایام الله دهه فجر امسال قابل بهره‌برداری است.

در این بازدید مدیران استانداری یزد، شورای شهر و شهرداری، آبفا و مسکن و شهرسازی یزد، رئیس مجمع نمایندگان استان را همراهی می‌کردند.
ارسال نظرات