خبرهای داغ:

اطلاعیه سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پی شهادت ستوان سوم ضرغام پرست

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پی شهادت ستوان سوم ضرغام پرست اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد
کد خبر: ۹۳۵۹۴۴۰
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
"بسم رب الشهداء و الصدیقین

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ. فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ. وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

 شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند.

 ملت مومن و آزاده ایران اسلامی، قدر جوانان و سربازان دلاوری که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه و صیانت از حریم زندگی مردم، مظلومانه جان خود را تقدیم می نمایند را به نیکی می داند و به شهدای والامقام خود در جبهه های مختلف پاسداری از کیان وطن افتخار می کند.

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان شهادت مظلومانه ستوان سوم ضرغام پرست به دست ایادی مزدور استکبار جهانی و عوامل آن در منطقه  که جان خود را در راه امنیت و آسایش مردم ولایت مدار و شهید پرور خوزستان تقدیم نمود را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده این  شهید عزیز تسلیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال برای شهید گرانقدر و والامقام مدافع وطن؛ آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر، عافیت و شکیبایی مسئلت داریم.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج) خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها