خبرهای داغ:
حجت الاسلام بخشی پور ، امامزادگان و بقاع متبرکه را ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت دانست و گفت: ۲۵ مبلغ در اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همکاری دارند.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۰۳
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، امروز (۲ مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت محسوب می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۵ مبلغ در اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همکاری دارند، افزود: از این تعداد ۹ نفر غیر بومی و اعزامی از قم هستند و در بقاع متبرکه استان مستقر شده اند.

وی بیان کرد: تبیین دقیق مسأله امامت و ولایت و ولایت امری حضرت علی (ع) همچنین بیان مهم‌ترین مسائل روز جامعه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های مبلغان اعزامی طی دهه امامت و ولایت است.

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه مبلغان تا ۱۶ مردادماه در ۲۵ بقعه متبرکه استان حضور خواهند داشت، گفت: این ایامی که در پیش داریم فرصت مغتنمی برای تبیین مسأله امامت و ولایت در جامعه اسلامی است و جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ غدیر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دلایل مشکلات جامعه اسلامی فاصله گرفتن از آموزه‌های غدیر است قطعا غدیر راه صحیح زندگی و رسیدن به سعادت و تعالی حقیقی را به ما نشان خواهد داد.

وی عنوان کرد: در دهه امامت و ولایت سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ مبلغ غیر بومی در خراسان جنوبی حضور پیدا نکرد و به صورت مجازی برنامه‌های بقاع متبرکه برگزار شد و امسال تصمیم گرفته شد تا مبلغان غیر بومی در بقاع متبرکه استان حضور داشته باشند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها