خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان مردم نهاد هفت بهشت همدان خبر داد
همدان-مدیرعامل سازمان مردم نهاد هفت بهشت همدان از برگزاری نمایشگاهی با محوریت امیرالمومنین و سبک زندگی علوی و اسلامی با همکاری ستاد مردمی غدیر و همت جوانان افتخاری و متعهد در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۳۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

برگزاری نمایشگاه سبک زندگی علوی و اسلامی در همدانمرضیه مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی با همکاری ستاد مردمی غدیر و همت جوانان افتخاری و متعهد نمایشگاهی با محوریت امیرالمومنین و سبک زندگی علوی و اسلامی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این نمایشگاه برای زنده نگه داشتن سنت غدیر و افزایش نشاط و امید اجتماعی از ۴ مرداد ماه به مدت پنج شب در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد هفت بهشت همدان با اشاره به برنامه‌های جانبی نمایشگاه گفت: غرفه‌های آتلیه عکس خانوادگی، موکب غدیرانه، غرفه مشاوره، غرفه نهج البلاغه، ارائه محصولات فرهنگی، ارائه ملزومات حجاب تولیدات داخلی استان، غرفه «خانه بهشتی من» با محوریت تغذیه و بهداشت و سلامت خانواده، ارائه صنایع دستی مجموعه با هدف توانمندسازی بانوان و اجرای برنامه‌هایی چون گروه سرود، شعبده بازی، گروه رزمی، مسابقه و... در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها برگزاری مسابقه مجازی ویژه کودکان و نوجوانان با هدف افزایش روحیه امید و نشاط در کودکان و نوجوانان در قالب شناخت غدیر است.

مرادی با بیان اینکه ۷۰ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، حبوبات، رب، روغن و شکر با کمک خیرین موسسه هفت بهشت و مجموعه خادم الشهدا به مناسبت عید غدیر بین نیازمندان توزیع خواهد شد، ابراز داشت: تمام اعضا به صورت افتخاری و با شعار «به عشق علی» از وقت و تخصص خود برای پیشبرد اهداف والای انسانی و کاهش توامان آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی اقشار آسیب‌پذیر از هیچ خدمتی فروگذار نخواهند بود.

وی تاکید کرد: از تمام شهروندان و خیرین گرانقدر دعوت می‌کنیم که همواره کنارمان باشند چراکه این امر با حضور مردم میسر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات