خبرهای داغ:

با کمک کمیته امداد استان سمنان بازگشت ۳۰ دانش آموز ترک تحصیلی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گفت: با ارائه مشاوره به ۳۰ نفر از دانش آموزان ترک تحصیلی و ایجاد انگیزه و راهنمایی تحصیلی، این دانش آموزان به تحصیل بازگشتند.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۶۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
با کمک کمیته امداد استان سمنان بازگشت ۳۰ دانش آموز ترک تحصیلیبه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید اسعدی، با اشاره به اینکه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از پایه ابتدایی تا مدارج بالای تحصیلی حمایت می‌شوند خاطرنشان کرد: علاوه بر حمایت‌های مالی تحصیلی مشاوره‌های تحصیلی نیز ارائه می‌شود.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۳۰ دانش آموز ترک تحصیل کرده با ارائه مشاروه توسط مشاورین این نهاد از ابتدای سال جاری تا کنون به تحصیل بازگشتند، خاطرشنان کرد:این روند با بهره گیری از مشاورین متخصص این نهاد و و احصا نیاز سنجی خانواده‌ها ادامه دارد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان اذعان داشت: با هدف دستیابی دانش آموزان در کنکور سراسری، دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی در موسسات معتبر کنکور برخوردار می‌شوند.
اسعدی اذعان داشت: با هدف دستیابی دانش آموزان به رتبه‌های برتر در کنکور سراسری، دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی در موسسات معتبر کنکور برخوردار می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار