شاهرود_ شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در زمان کوتاه شاهرود در چشم انداز توسعه، پیشرفت و رشد خوبی را شاهد خواهد بود، گفت: اجرای پروژه بزرگ زیر بنایی مبنا و شاخص توسعه یافتگی در شهر است.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۶۸
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
پل‌های «طبیعت» و «شاهوار» و پروژه باغ راه زمینه ساز معرفی شاهرود و جذب توریستبه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا حاجی محمد علی در بازدید از پل شاهواردر جمع انبوه سازان شاهرودی با بیان اینکه زمان، هزینه و کیفیت از مهم‌ترین مؤلفه‌های این پروژ‌های زیر بنایی به شمار می‌رود و سعی کردیم با توجه به در نظر گرفتن این سه مؤلفه عملیات اجرایی را شروع کنیم، افزود: یکی از موارد رشد و توسعه در هر شهری می‌تواند اجرای پروژه‌های عمرانی محسوب شود.
وی ضمن بیان این مطلب که از جمله عملیات‌های در حال اقدام مدیریت شهری، می‌توان به عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بازپیرایی پیگیری زمین از مسکن و شهر سازی در راستای احداث جاده سلامتی، کاشت فضای سبز پروژه باغ راه، اجرای پل شاهوار و طبیعت و ... اشاره کرد، ابراز داشت:در سال جاری شاهد اجرای پروژه‌های شاخص و زیر بنایی در شهر هستیم و با اهتمام ویژه در صدد بوده که طبق برنامه ریزی تدوین شده شاهد افتتاح و بهره برداری آن‌ها باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها