خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

آماده مشارکت در امر واکسیناسیون هستیم/تعارف را در ستاد کرونا کنار بگذاریم

سردار ملک شاهکوهی گفت: سپاه نینوا آماده است به صورت محله محور نسبت به واکسیناسیون گروه‌های سنی اقدام کند و در این رابطه گروه‌های مقاومت و بسیج این آمادگی را دارد که در این زمینه مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۰۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

آماده مشارکت در امر واکسیناسیون هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛  سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: وضعیت استان از نظر شیوع کرونا مناسب نیست و باید همه به صورت جهادی عمل کنیم تا بتوانیم اوضاع را کنترل کنیم.

وی گفت: شرایط استان به نحوی است که اگر محدودیت‌ها را اعمال نکنیم با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد و لازم است تا تصمیمات جدید و جدی برای استان گرفته شود.

فرمانده سپاه نینوا استان بیان داشت: در تردد بین شهر و استان و تفرجگاه‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و باید ابتدای ورودی تفرجگاه‌ها با خاکریز و گاردریل مسدود شود.

سردار ملک شاهکوهی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های مختلف از جمله آرامستان‌ها تأکید کرد و افزود: متأسفانه مراسم تشییع جنازه با تعداد زیادی از افراد در سطح آرامستان‌ها برگزار می شود که گاهی بیش از 300 تا 500 نفر افراد در این مراسم حضور پیدا می‌کنند و همین موضوع تشدیدکننده کرونا در استان است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی محدودیت‌های کرونایی را به طور کامل رعایت نمی‌کنند و لازم است که دستگاه‌های اجرایی اهتمام بیشتری شود، استاندار گلستان باید اختیارات بیشتری به فرمانداران بدهند و در فرمانداری‌ها تصمیمات در خصوص کرونا اتخاذ شود.

ملک شاهکوهی بیان کرد: سپاه نینوا آماده است به صورت محله محور نسبت به واکسیناسیون گروه‌های سنی اقدام کند و در این رابطه گروه‌های مقاومت و بسیج این آمادگی را دارد که با همکاری هیئت امنای مساجد و مراکز بهداشت نسبت به این مهم اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار