نشست صمیمی فرمانده سپاه ناحیه ایلام باهیئت امنا،فرمانده و شورای پایگاه مسجد امام سجادعلیه السلام جهت تعامل وهم افزایی یشتر ارکان مسجد و رفع مشکلات محله فرهنگیان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۳۹
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

نشست صمیمی فرمانده سپاه ناحیه ایلام با فرمانده و شورای پایگاه مسجد امام سجاد علیه السلام

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست صمیمی  سرهنگ الفتی فرمانده محترم سپاه ناحیه ایلام و حاج آقا کریمی مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام با هیئت امنا، فرمانده  و شورای پایگاه مسجد امام سجاد علیه السلام جهت تعامل و هم افزایی بیشتر ارکان مسجد و رفع مشکلات محله فرهنگیان در محل مسجد برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام ضمن تبریک دهه امامت و کرامت و قدردانی از هیئت امنا و شورای پایگاه به تعامل بیشتر بسیج با هیئت امنا تاکید کردند. ایشان از اعضای حاضر در جلسه خواستند که مراسمات و برنامه ها هر چه قوی تر برگزار شود. همچنبن مقرر شد که یک روحانی در مسجد حضور پیدا کند. ایشان در ادامه به مسائل و مشکلات و رفع و رجوع آنها پرداختند.

 الفتی با اشاره به  مظلومیت حضرت علی علیه السلام و وضعیت دوران خلفا به بیان خاطرات زمان جنگ و از خودگذشتگی مردم و رزمندگان پرداخت وگفت : ایشان مسجد را یکی از مکان های مهم تقویت روحیه و تربیت نیروهای مخلص در زمان جنگ دانستند.

وی افزود: امروز جنگ تا خانه ها پیش آمده. وی با مقایسه جنگ سخت و نرم ادامه داد که مسجد یکی از مکان های مهمی است که میتواند یک سنگر دفاعی در برابر جنگ نرم باشد.

هیئت امنا و بسیجیان این پایگاه پس از تشریح برنامه ها و مراسمات انجام شده به انجام مستمر برنامه های مختلف مسجد تاکید کردند.

در پایان به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی نماز مغرب و عشا با حضور اعضای محله اقامه شد.

ارسال نظرات