خبرهای داغ:
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛
زرآبادی پور، با اشاره به آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی در برخی شهرهای کشور، خواستار اختصاص واکسن کرونا به رانندگان تاکسی و اتوبوس شهر قزوین شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۷۸
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

شیما زرآبادی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اولویت سوم واکسیناسیون کرونا، واکسیناسیون رانندگان در برخی استانها به مرحله اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین پیگیر اختصاص واکسن به رانندگان تاکسی و اتوبوس این شهر است، خواستار اختصاص سهمیه به آنان شد.

زرآبادی‌پور افزود: از آنجا که رانندگان خانواده بزرگی هستند و هر یک از آنان به واسطه شرایط کاری خود، روزانه با تعداد زیادی از شهروندان در ارتباط هستند، واکسیناسیون آنان ضروری است و می‌تواند تا حدی از شیوع کرونا از طریق حمل‌ونقل عمومی جلوگیری کند.

این مسئول با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون تعداد بسیار زیادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس در این شهر به کرونا مبتلا شده و تعدادی نیز جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: این موضوع سبب نگرانی خانواده‌ها و همکاران آنان شده است که بیماری و فوت عزیزان خود را به چشم می‌بینند.

زرآبادی‌پور با تاکید بر ضرورت حفظ سلامت رانندگان تصریح کرد: شغل رانندگان به خودی خود سخت است و این افراد در معرض بسیاری از بیماری‌ها قرار دارند که شیوع کرونا نیز بر حساسیت شغل رانندگان افزوده و تبعات جانی، مالی و اجتماعی فراوانی داشته است.

وی بیان کرد: با وجود تمام این دشواری‌ها به ویژه از زمان شیوع کرونا که جان رانندگان در معرض خطر بوده، خدمت‌رسانی به شهروندان ادامه یافته است و همچنان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها