خبرهای داغ:

دومین نشست انجمن همسران شهدای استان آذربایجان غربی برگزار شد

دومین نشست انجمن همسران شهدای استان آذربایجان غربی پیرامون ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۳۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، دومین نشست انجمن همسران شهدای آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از همسران شهدا در ارومیه برگزار شد.

جلیل وحیدی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم بر لزوم عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید کرد و اظهار داشت: همانطوریکه مقام معظم رهبری در این بیانیه تبیین نموده اند هدف رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی یکی از توطئه های مهم دشمنان را امروزه کم رنگ کردن ارزش ها در جامعه عنوان کرد و افزود: از این رو وظیفه همه مردم ومسئولان کشور است تا با بصیرت و هوشیاری در برابر این هجمه ها بایستند و امانت دار خوبی برای حفظ آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب باشند.

وی وظيفه خانواده هاي معظم شهدا را درقبال نظام مقدس جمهوري اسلامي سنگين تر از بقيه افراد جامعه عنوان کرد و گفت: چراکه این خانواده ها برای بقا و حفظ انقلاب سرمایه گذاری های ارزشمندی نمودند که باید حافظ آنها باشند.

وحیدی تاکید کرد: مدیران و مسئولان کشور نیز باید در انجام وظایف و مسئولیت های خود، در مسیر شهدا گام بردارند و میزهایشان سنگر خدمت و حافظ آرمان های شهدا شود.

در ادامه مراسم همسر شهید فعال مدیر انجمن همسران شهدا استان آذربایجان غربی نیز هدف از تشکیل این انجمن را تحکیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: بالا بردن روحیه امید و نشاط معنوی بین همسران شهدا از دیگر اهداف ما در این انحمن است.

مدیر انجمن همسران شهدا استان آذربایجان غربی افزود: این انجمن کاملا مستقل بوده و به هیچ جناح سیاسی وابسته نمی باشد.

وی تصریح کرد: همسران شهدا اسوه های صبر، استقامت و گذشت هستند از این رو در تلاش هستیم تا حد توان در این انجمن برای کاستن بخشی از مشقت‌های طاقت‌فرسایی که همسران شهدا متحمل شده اند پیگیر مشکلات آنها نیز باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات