رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی:

کمک ۱۴ میلیارد ریالی مردم استان مرکزی به ستاد بازسازی عتبات عالیات

زندوکیلی گفت: میزان تعهد استان مرکزی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال جاری ۷۱ میلیارد ریال است که تا کنون ۱۴ میلیارد معادل ۲۱ درصد از میزان تعهد محقق شده است.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۶۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مهدی زندیه وکیلی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در  جلسه هیأت امناء عتبات عالیات استان گفت: مردم استان مرکزی تا پایان تیرماه امسال ۱۴ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند. 

 زندوکیلی اظهار کرد: میزان تعهد استان مرکزی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال جاری ۷۱ میلیارد ریال است که تا کنون ۱۴ میلیارد معادل ۲۱ درصد از میزان تعهد محقق شده است. 

وی ادامه داد: همچنین میزان تعهد استان مرکزی در سال ۹۹ نیز ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که در نهایت ۲۷ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال معادل ۳۸ درصد از آن محقق شد. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: علاوه بر کمک‌های نقدی مردم، ساخت دو ضریح سردر مقدس امام زمان(عج) در سامرا و اجرای ۱۶ ستون این صحن از سوی ستاد این استان ساخته شده که در اسرع وقت برای نصب به عراق ارسال می‌شوند. 

 وی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای توزیع بسته‌های حمایتی و بهداشتی بین نیازمندان هزینه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار