خبرهای داغ:
جانشین سپاه هندیجان گفت: برنامه‌های متنوعی در دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر اقشار بسیج و گروه‌های جهادی در شهرستان اجرایی می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۲۶
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان: با حضور جانشین فرمانده ناحیه، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه و معاونت‌های ناحیه و فرمانده هان حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی، حوزه خواهران و حوزه شهید آوینی و بسیح دانش آموزی و مسئولان فرهنگی خواهران و حوزه شهری و روابط عمومی و بسیج رسانه و بسیج هنرمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات ناحیه جلسه کمیسیون فرهنگی و برنامه ریزی و هماهنگی عید غدیر خم برگزار شد.

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده با تبریک دهه امامت و ولایت خواستار اجرای برنامه‌های عید غدیر خم با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری وروستایی (برادران و خواهران) و بسیج دانش آموزی و سایر اقشار بسیج شد.

وی افزود: بیش از ۷۰ برنامه متنوع با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری وروستایی برادران و خواهران و دانش آموزی به مناسبت عید سعید غدیر خم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان هندیجان برگزار خواهند شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری با تشکر از حاضرین در جلسه تاکید بر ترویج فرهنگ غدیر در فضا‌های حقیقی و مجازی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها شد و از تلاش فرمانده هان و بسیجیان حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت بسیج در اجرای مراسمات مذهبی و ماموریت‌های بسیج تقدیر و تشکر نمود.

در پایان جلسه فرمانده هان حوزه‌های شهری وروستایی برادران و خواهران و دانش آموزی برنامه‌های پیشنهادی عید غدیر را اعلام نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها