در تداوم خدمت رسانی به خانواده های درگیر با ویروس کرونا:

ویزیت رایگان خانواده های آسیب دیده و درگیر بیماری منحوس کرونا در زاهدان

زاهدان/ در تداوم خدمت رسانی به خانواده های درگیر با ویروس کرونا، ویزیت رایگان خانواده های آسیب دیده و درگیر بیماری منحوس کرونا محلات نبوت، فاضلی، ۱۸ متری رضوان و سعادت شهر زاهدان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۳۰
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد پیامبر اعظم(ص) حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) زاهدان گفت: در تداوم خدمت رسانی و کمک به اقشار خانواده های درگیر با ویروس کرونا و هم‌زمان با شیوع موج جدید کرونا در شهر زاهدان خواهران بسیجی گروه جهادی شهیده فاطمه ترکان پایگاه مقاومت بسیج مسجد پیامبر اعظم زاهدان با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اقدام به ویزیت رایگان بیماران مبتلا به کرونا کردند.

 فریبا خوبانی افزود: خواهران بسیجی خانواده‌هایی که هم اکنون با ویروس منحوس کرونا درگیر هستند را توسط تیم های شناسایی گروه جهادی شهیده فاطمه ترکان شناسایی می‌کنند و آنها را جهت ویزیت رایگان به ایستگاه سلامت واقع در مسجد پیامبراعظم(ص) هدایت می کنند.

وی بیان کرد: در کنار ویزیت رایگان صورت گرفته خواهران بسیجی گروه جهادی شهیده فاطمه ترکان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مدت یک هفته تا رسیدن به بهبودی نسبی خانواده های درگیر کرونا را تحت پوشش قرار می دهند .

انتهای پیام /

ارسال نظرات