زاهدان/ با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان، جانشین سردار در امور اقشار و متخصصین سپاه سلمان و جمعی از مسئولین، حجت الاسلام ترقویی به عنوان مسئول جدید نمایندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۴۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان، جانشین سردار در امور اقشار و متخصصین سپاه سلمان، فرمانده بسیج دانشجویی استان و جمعی از مسئولین، حجت الاسلام ترقویی به عنوان مسئول جدید نمایندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبرپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در این مراسم ضمن تشکر صمیمانه از زحمات مدیران بسیج دانشجویی و همراهی با مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گفت: مجموعه بسیج دانشجویی استان را نهادی با انگیزه و تکلیف شناس دانست که به سبب همین موضوع توانسته توفیقات بسیاری کسب کند.

وی در پایان با بیان اینکه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به عنوان بازوی مجموعه، وظیفه بصیرت افزایی وارتقاء معنویت را بر عهده دارد، افزود: از امروز این مسند به دست علم داری دیگر به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سپرده خواهد شد.

ارسال نظرات