در تداوم خدمت رسانی به مردم محروم و ترويج فرهنگ استفاده از ماسک:

۵٠٠٠ ماسک رایگان و ٢٠٠ پرس غذای گرم بین خانواده نیازمند در زاهدان توزیع شد

زاهدان/در تداوم خدمت رسانی به اقشار محروم و فرهنگ استفاده از ماسک خواهران بسیجی گروه جهادی شهیده فاطمه ترکان ۵٠٠٠ ماسک رایگان و ٢٠٠ پرس غذای گرم را بین خانواده نیازمند و درگیر ویروس کرونا در زاهدان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۴۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد پیامبر اعظم(ص) حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) زاهدان گفت: در تداوم خدمت رسانی و کمک به اقشار محروم و درگیر ویروس کرونا هم‌زمان با شیوع موج جدید کرونا در شهر زاهدان خواهران بسیجی گروه جهادی شهیده فاطمه ترکان پایگاه مقاومت بسیج مسجد پیامبر اعظم  بین خانواده نیازمند درگیر ویروس منحوس کرونا در محله پیامبر اعظم شهر زاهدان ٢٠٠ پرس غذای گرم و ۵٠٠٠ عدد ماسک توزیع کردند.

 فریبا خوبانی افزود: خواهران بسیجی، اقشار کم درآمد جامعه خصوصاً خانواده‌هایی که هم اکنون با ویروس منحوس کرونا درگیر هستند را توسط تیم های شناسایی گروه جهادی شهیده فاطمه ترکان شناسایی می‌کنند و غذاهای گرم و ماسک را در بین آنها توزیع می نمایند .

این مقام مسئول بیان کرد: ماسک ها و غذاهای آماده شده توسط خیرین و گروه های جهادی تهیه که ارزش ریالی آنها بیش از ٩٠ میلیون ریال می باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد پیامبر اعظم در پایان تصریح کرد: در کنار توزیع این اقلام اعلام شده خواهران بسیجی گروه جهادی شهیده فاطمه ترکان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مدت یک هفته تا رسیدن به بهبودی نسبی خانواده های درگیر کرونا را تحت پوشش قرار می دهند .

انتهای پیام /

ارسال نظرات