فرمانده سپاه تنکابن خبر داد

از ساخت ۶۵ واحد مسکن محرومین تا اهدای ۴۵ سری جهیزیه به نیازمندان

ساری-فرمانده سپاه تنکابن با اشاره به ساخت ۶۵ واحد مسکن محرومین در سال جاری، یادآور شد: تا به امروز ۳۵ عرصه زمین از سوی کمیته امداد تحویل سپاه که عملیات ساخت در آن‌ها با حداقل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۷۷
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
از ساخت ۶۵ واحد مسکن محرومین تا اهدای ۴۵ سری جهیزیه به نیازمندان
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار حسن مهدوی فرمانده سپاه تنکابن در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به گزارش عملکرد سپاه تنکابن از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان گفت:گروه‌های جهادی سپاه و بسیج به کمک مردم آمدند که این اقدامات شامل تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر، کمک به پرستاران در بیمارستان‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی و پروژه‌های متعدد عمران و آبادانی بود.

سرهنگ مهدوی  از توزیع ۳۴ هزار ۸۲۲ بسته کمک معیشتی در مجموع ۱۷ مرحله رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان با کمک خیرین و مردم خبر داد و اضافه کرد: ۳۴ هزار بسته بهداشتی و ۱۶۰ هزار ماسک رایگان توزیع و همچنین  هزار و ۸۹۰ نقطه شهرستان هم ضدعفونی شد.
 
از ساخت ۶۵ واحد مسکن محرومین تا اهدای ۴۵ سری جهیزیه به نیازمندان
فرمانده سپاه تنکان به توزیع هزار و ۸۰۰ بسته کامل نوشت افزار هم اشاره کرد و یادآور شد:  ۳۲ عدد تبلت ویژه دانش آموزان، ۸۰ عدد کارت هدیه نقدی هم به نیازمندان اهدا شد.

سرهنگ مهدوی در ادامه از اهدای ۴۵ سری جهیزیه  به نوعرسان هم خبر داد و افزود: ۳۰ مورد پرداخت اقساط هم از جمله کمک‌های مومنانه در ایام کرونا بود.

فرمانده سپاه تنکابن در ادامه  از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در عید غدیر هم اشاره و اضافه کرد:اقدامات خیرخواهانه تا پایان شیوع کرونا و ریشه کنی بیماری ادامه خواد یافت.

سرهنگ مهدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محرومیت زدایی سپاه و بسیج، خاطرنشان کرد:  ۱۰۵ پروژه‌ای که  از سال ۹۶ تا پایان سال جاری تعریف شده بود، در حال اتمام است.

فرمانده سپاه شهرستان تنکابن عمده فعالیت سپاه در حوزه محرومیت زدایی را مربوط به پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های دورافتادهبرشمرد و گفت: کارگزاری ۱۴۸۰ متر لوله آب در روستای مران و ۱۱۰۰ متر درجان و ۹۰۰ متر در میانرود و چند روستای دیگر انجام گرفت ضمن اینکه استقرار مخازن چندهزار لیتری در چندین روستا که مشکل آب رسانی داشتند نیز اجرایی شده است.

سرهنگ مهدوی با اشاره به ساخت ۶۵ واحد منزل مسکونی محرومین در سال جاری، یادآور شد:  تا به امروز ۳۵ عرصه زمین از سوی کمیته امداد تحویل سپاه شد که عملیات ساخت در آن‌ها با حداقل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده است.

فرمانده سپاه تنکابن اضافه کرد:اگر زمین‌های مورد نظر اختصاص پیدا نکند سهمیه ۳۰ باب منزل مسکونی محرومین از تنکابن به دیگر شهرستان‌ها انتقال خواهد یافت که امیدواریم این تعداد در شهرستان به کمک شما محقق شود.

سرهنگ مهدوی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح محله کرامت در روستای اشرف آباد نشتارود هم اشاره کرد وگفت: ۱۲ پروژه در این روستا طراحی شده بود که ۹ مورد از آن‌ها نظیر ساخت و مناسب سازی مسکن محرومین، ساخت و بازسازی حمام و سرویس بهداشتی مسجد و مدرسه، زیباسازی فضای عمومی روستا و چندین پروژه دیگر اجرایی شد که امیدواریم تا پایان سال جاری این طرح به پایان برسد و مشکلات روستا حل شود.

فرمانده سپاه تنکابن در بخش‌های پایانی سخنان خود از  حضور ۱۹۲ گروه جهادی در سطح شهرستان  هم خبر داد و تاکید کرد: این گروه‌ها آمادگی حضور در طرح‌های مختلف و اقدامات متنوع را داشته و هر جا که مردم محتاج کمک باشند، سپاه و بسیج در کنار آنان قرار خواهد گرفت.

سرهنگ مهدوی با اعلام آمادگی کامل سپاه ناحیه شهرستان برای کمک به مردم در مشکلات کمبود آب و آبرسانی یادآور شد: خودرو‌ها و تانکر‌های آب برای حضور در هر نقطه از سطح شهرستان آماده است، هرچند غالب روستا‌ها مشکل چندانی ندارند، اما برای روستا‌های کمتر برخوردار سپاه آمادگی خود را برای خدمت رسانی در تمامی زمینه‌ها به ویژه آبرسانی اعلام می‌نماییم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار