فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد

اهدای ۲۹۹ سری جهیزیه به نوعروسان در سال جاری

ساری-فرمانده سپاه کربلا به اهدای ۲۹۹ سری جهیزیه نوعروسان به ارزش ۹ میلیار تومان در سال جاری هم خبر داد و یادآور شد: در سال گذشته حدود یک هزار و ۶۴۳ سری جهیزیه به ارزش ۳۳ میلیارد تومان به نوعروسان اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۳۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
اهدای ۲۹۹ سری جهیزیه به نوعروسان در سال جاری
 
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس، سردار سیاوش مسلمی در  حاشیه مراسم اهدای ۲۵ سری جیهزیه به نوعروسان نیازمند در غرب مازندران در جمع خبرنگاران گفت: حدود یک میلیارد در این بخش هزینه شد که بخشی از این هزینه با همکاری نوعروسان صورت گرفت.
 
اهدای ۲۹۹ سری جهیزیه به نوعروسان در سال جاری
فرمانده سپاه کربلا از توزیع دومین مرحله اقلام در غرب مازندران هم خبر داد و اضافه کرد: هر جهیزیه شامل ۱۶ قلم کالا برای آغاز زندگی مشترک که همگی تولید داخل می‌باشند به ارزش ۴۵ میلیون تومان است.

سردار مسلمی در ادامه با تصریح بر اینکه تامین کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های نیازمند یکی از برنامه‌های سپاه است، خاطرنشان کرد: این کار با هدف اجرای سنت ازدواج و توسعه فرهنگ ازدواج آسان انجام می‌شود.
 
به گفته فرمانده سپاه کربلا  در سال گذشته حدود یک هزار و ۶۴۳ سری جهیزیه به ارزش ۳۳ میلیارد تومان به نوعروسان اهدا شد.
 
فرمانده سپاه کربلا در ادامه به اهدای ۲۹۹ سری جهیزیه نوعروسان به ارزش ۹ میلیار تومان در سال جاری هم خبر داد و یادآور شد:  سپاه در حوزه رفع محرومیت و در راستای حل مشکلات در غرب مازندران از جمله راه‌های روستایی، راه بین مزارع، تامین آب شرب، پل روستایی و آب کشاورزی نیز وارد میدان شده است.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به تفاهم نامه سپاه کربلا با کمیته امداد در حوزه ساخت مسکن مددجویی اشاره و اضافه کرد:  طی تفاهم نامه با کمیته امداد تعداد هزار و ۱۰۰ باب خانه تا پایان سال تحویل مددجویان می‌شود که در سال ۱۳۹۹ حدود ۴۹۶ باب خانه محروم ساخت و تحویل شد.

به گفته فرمانده سپاه کربلا ۱۰۰ واحد مسکونی نیز برای مددجویان بهزیستی در حال ساخت بوده که تا پایان سال تکمیل و تحویل می‌شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها