خبرهای داغ:
بهار-در مراسم با حضور  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام دارابی، حجت الاسلام حبیب الله حمزه به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۷۹
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

حجت الاسلام حمزه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مقاومت شهرستان بهار با حضور حجت‌الاسلام علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه بهار، فرماندهان حوزه‌های برادران و خواهران شهرستان در نمازخانه سپاه ناحیه برگزار شد.

سرهنگ مهدی هندی ورکانه فرمانده سپاه ناحیه بهار در این مراسم از خدمات طلبه بسیجی حجت الاسلام دارابی که به صورت جهادی و با روحیه و نشاط و امید خدمت‌رسانی کرده، تقدیر و تشکر کرد و برای وی آرزوی صحت و سلامتی در پست جدید را داشت.

وی در ادامه با خیرمقدم به حجت الاسلام حمزه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به روحیه تعاون و همکاری اعضای سپاه ناحیه بهار، حضور مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار را در این شهرستان گرامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار نیز در ادامه عنوان کرد: در زمان غیبت امام عصر(عج) وظایفی بر عهده ما است اول شناخت حجت خدا و اینکه در راستای بیانات و اهداف ایشان حرکت کنیم.

حجت الاسلام حبیب الله حمزه افزود: دومین وظیفه ما انتظار فرج و آمادگی جامعه انقلابی با کسب آمادگی و پیاده کردن دستورات اسلام است که از جمله وظایف پشتیبانی از مستضعفان جهان و دشمنی با مستکبران از وظایف مسلمانان است.

وی در ادامه پیروی از حکومت دینی و ولایت فقیه در زمان غیبت امام زمان(عج) برای آمادگی خود و انجام رسالت در زمان غیبت را مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام محمد ولی دارابی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهار نیز بر توجه مسئولین به بحث کار قرآنی و کار طلبگی توصیه کرد.

در پایان مراسم نیز ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام محمد ولی دارابی، حجت الاسلام حبیب الله حمزه به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات