خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: منافقین در عملیات مرصاد ضربه ای بی نظیر از پاسداران اسلام خوردند و تیپ 12 قائم (عج) نقش ویژه ای در این موفقیت ایفا کرد.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۹۶
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از سمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از پاسداران تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با اشاره به ویژگی های جهاد گفت: جهاد اکبر به معنای مبارزه با هوا و هوس است و یک جهاد فردی بوده که ارزش بسیار زیادی در نزد خداوند دارد.

وی افزود: جهاد کبیر به معنای نه گفتن به دشمنان است و کاری که امروز مردم ما در مقابل دشمنان انجام می دهند به معنای واقعی یک جهاد کبیراست.

ایشان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر به معنای جهاد افضل است و لذا همه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جهاد یکی از راه های ورود به بهشت است و این نشان از اهمیت جهاد در نزد خداوند است.

وی افزود: منافقین در عملیات مرصاد ضربه ای بی نظیر از پاسداران اسلام خوردند و تیپ 12 قائم (عج) نقش ویژه ای در این موفقیت ایفا کرد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی ادامه داد: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و زنده نگهداشتن راه شهدا و تکریم خانواده های آنان است.

ایشان در پایان افزود: غدیر شناسنامه شیعه است و هر چه می توانید برای زنده نگهداشتن و گرامی داشتن این روز بزرگ تلاش کنید.

در ادامه حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن بیان خاطراتی از عملیات مرصاد گفت: جان فشانی های رزمندگان تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان در عملیات مرصاد، برگ زرین افتخاری برای استان سمنان محسوب می شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در جمله ای تاریخی فرمودند : آنکه ایستاد تیپ قائم (عج) بود و این نشان از اهمیت کار بزرگ تیپ 12 قائم (عج) در عملیات مرصاد دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها