رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم جنگ بامحرومیت هستند که نمونه بارز آن را در برگزاری رزمایش باشکوه کمک مؤمنانه در استان اردبیل مشاهده می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۰۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

تـــداوم کمک‌های مــــؤمنانه در دهه امامـــت و ولایـــت

مهدی اصلانی زاویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: بسیج مولود انقلاب اسلامی و بزرگ‌ترین تشکیلات مردمی است که منطق و گفتمان خدمت بی‌منت به مردم در آن شکل گرفته است.

وی افزود: گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم جنگ فقر و محرومیت هستند که نمونه بارز آن را در برگزاری رزمایش باشکوه کمک مؤمنانه در استان اردبیل مشاهده می‌کنیم.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد: رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه نشان‌دهنده عمق فرهنگ اسلامی مردم و تجلی‌بخش همدلی و مواسات همه آحاد و اقشار مختلف مردم در کمک به همنوعان نیازمند بود.

تداوم کمک‌های مؤمنانه در دهه ولایت

اصلانی نشریح کرد: این رزمایش در طول دهه امامت و ولایت نیز با توزیع بسته‌های معیشتی، ذبح قربانی و توزیع گوشت قربانی، اطعام نیازمندان، توزیع جهیزیه آسان، آبرسانی سیار به روستاهای درگیر کم آبی و احسان نان در سطح استان اردبیل تداوم دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه، پویش‌های متعددی در استان با مشارکت خیرین و مردم نیکوکار،بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج استان اجرایی شده که خدمات متنوعی به ولی نعمتان انقلاب ارائه شده است.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان داشت: برگزاری پویش‌های نان صلواتی، نذر هوشمند، نذر خون، تاکسی صلواتی، یک سفره نور و نذر سلامت از جمله پویش‌های اجرا شده در استان است.

وی گفت: ایثار جهادگران در خدمت‌رسانی به بیماران کرونا در مراکز درمانی و بیمارستانی و نقاهتگاه‌ها، تغسیل اموات کرونایی، تولید ماسک و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و تلاش برای قطع زنجیره شیوع و گسترش ویروس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی از اقدامات ارزشمند جهادگران بسیجی در استان اردییل است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار